Like!

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Tuesday, August 27, 2013
0 comments

Fairy Tail

12:34 AM
   Prima parte: Salut, imi pare bine!
  
Salutare dragi vizitatori care sunteti interesati de seria de anime sau manga Fairy  Tail , eu sunt Mihai.





A II-a parte: coada zanei e baza!   
     
   Storyline-ul anime-ului si al manga-ului este unul clasic, oldschool avand ca personaj principal pe Natsu Dragneel, un anume vrajitor care a fost crescut de un dragon si care a ajuns sa invete magie de „Dragon Slayer”, acesta fiind poreclit „Salamander”. Magicianul face parte din a-3-a generatie a guild-ei „Fairy Tail”  si este unul dintre cei mai puternici, de incredere si intelegator vrajitor din cati exista. Ca orice personaj principal, are un camarad, un tovaras, un amigo iar acesta este motanul lui zburator alaturi de care traieste de cand s-a nascut acesta, Happy.

  



    



  Pe parcursul aventurii lui se intalneste cu Lucy, o fata care a fugit de acasa pentru a avansa in controlarea magiei si care este deasemenea recrutata in guilda si fac echipa cu alti doi vrajitori foarte puternici, Erza si Grey, indeplinind misiuni grele, invingand inamici fiorosi si formand cea mai puternica echipa din intreaga breasla.

    
  Atmosfera din guilda este mereu plina de bucurie, toata lumea se distreaza si petrecerile se tin lant, inclusiv al-3-lea maestru sustinand aceste activitati cu mancare si bautura.





  Puterea principala a breslei nu consta in aptitudinile magice a membrilor ei ci in legaturile puternice de prietenie si iubire dintre ei -ca o mare familie- si care le ofera o cantitate uriasa de putere magica atunci cand camarazii lor au nevoie de ajutor. (Urmariti Link 1)
   Va ganditi ca un asemnea erou nu ar avea o slabiciune?! Ei bine, va inselati. Va amintiti de kryptonita care il facea pe SuperMan sa fie vulnerabil oricarui tip de atac? In cazul lui, slabiciunea sa este raul de transport cu care nu se poate descurca deloc si imediat ce intra in contact cu ceva care se misca simturile lui cad si devine ca un zombie.

 
A III-a parte: mesajul: Never give up!


   V-ati gandit vreodata sa va lasati batuti, sa aruncati prosopul, sau "sa lasati pe maine ce puteati face azi"? Ei bine, membrii guild-ei Fairy Tail nu au auzit vreodata notiunea de a „renunta”. Orice misiune ar fi avut nu s-ar fi lasat pana nu ar fi indeplinit-o, orice oponent ar fi infruntat s-ar fi dat batuti pana nu l-ar fi invins si ar fi salvat orice camarad, indiferent de conditiile la care erau supusi. Asemenea lucruri te motiveaza chiar si pe tine, pe mine cel putin m-au convins, sa nu ma dau batut niciodata si sa continui sa merg inainte orice s-ar intampla. 
   
 A IV-a parte: Parerea mea !

   Pe mine Fairy Tail m-a impresionat profund si mi-a dat perspective noi asupra unor lucruri care mi-au schimbat radical modul de a gandi. Am trait urmarindu-i cu atentie si cu sufletul la gura la fiecare actiune a lor si am fost patruns de sentimentele  profunde si legaturile de prietenie, de iubire puternic stabilite. Am avut momente cand am ras fara sa ma pot opri, dar si momente cand ma enervam pentru ca eroii mei preferati erau in impas si dispozitia  mea se schimba in functie de ceea ce se intampla pe parcursul aventurii. Este una din cele mai frumoase serii de anime sau manga care am vizionat-o. (Urmariti Link 2)

             Link 2: http://www.youtube.com/watch?v=eckmwr1K2uU


Va recomand cu toata increderea sa urmariti Fairy Tail!

0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer
Top